HTML

Namiez

web4.0 kísérleti blog, nincs cím, nincs szöveg, csak címkék, és persze lehet kommentezni

Címkék

adblock (1) adria (1) allergia (1) amazon (1) amd (1) apple (3) árpádsáv (1) autópálya (2) baleset (1) beharangozó (1) beköszöntő (1) benesdekrétumok (1) beszól (1) bíró (1) bkv (2) boszniahercegovinaválogatott (1) búcsú (1) budapest (9) bulvár (1) centro (1) cenzúra (1) codepage (1) csalás (2) csecsemőhalál (1) cseh (1) design (1) divat (2) dugó (2) e412 (1) egészség (2) egészségügy (1) élelmiszeripar (2) fekete (1) fidesz (1) figyelmeztetés (1) fiunk (2) foci (3) főnök (1) fosás (1) fürdőgatya (1) gerébágnes (1) gesztipéter (1) google (1) guargumi (1) gyurcsányferenc (1) halál (1) hangosítás (1) hányás (1) havashenrik (1) hétfőreggel (2) híresztelés (1) hisztérika (1) hülyék (5) időjárás (1) indexhu (1) ipod (1) iskola (1) izzadás (1) java (1) jobbik (2) jófejség (1) káposztásmegyer (2) kártérítés (1) kitüntetés (1) koalíció (1) költségtérítés (1) konzervatizmus (1) korrupció (3) kultúra (2) kütyü (1) lányunk (3) latin2 (1) lehányás (1) lekvár (1) lendvaiildikó (1) magyargárda (1) magyarmtv (1) magyarország (16) magyarválogatott (3) marketing (4) mdf (1) média (2) megdöglünk (3) meleg (2) mp3 (1) mszp (4) mysql (1) nagyszínpad (1) naptej (1) nekrológ (4) nike (1) nők (1) norbi (1) nyaralás (1) nyomozás (2) olasz (1) olaszválogatott (1) ősz (1) őszödibeszéd (1) otthonszülés (1) palm (1) pályázat (1) parlament (2) pártfinanszírozás (2) pavarotti (1) pda (1) per (1) piroslap (1) plakát (1) politika (6) populizmus (2) por (2) póthaj (2) potyajegy (1) qwerty (1) rendőrség (2) répa (1) ruha (1) ruhacsere (2) sajtó (1) seggdekoltázs (1) sorbanállás (1) sumákolás (1) svábyandrás (1) szakértő (3) szdsz (2) személyes (4) sziget (2) szívás (1) szlovákia (1) szólásszabadság (1) szomorúság (2) sztrájk (1) sztrájktörés (1) tanulság (2) táplálkozás (2) táska (1) telefon (2) tenor (1) tévedés (1) titok (1) tizenegyes (1) tornasor (1) törökbálint (1) törökválogatott (1) történelem (1) törvény (1) trianon (1) tündér (1) tűzijáték (1) tv2 (1) ügyészség (2) ügyintézés (1) utcakép (2) utf8 (1) útlevél (1) üzletimodell (3) vér (1) vicces (2) videó (1) vihar (1) villamos (1) vírus (2) vita (1) völgyhíd (1) web (1) workaround (1) zene (3) zsanett (3) zuschlagjános (2) Címkefelhő

2007.08.30. 20:56 ern0

1 komment

Címkék: java mysql utf8 latin2 codepage izzadás workaround

A bejegyzés trackback címe:

https://wwww.blog.hu/api/trackback/id/tr51153282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RivalComp · http://www.rivalcomp.hu 2007.09.14. 01:05:35

Hadd idézzek koszorús költőnktől...
...azzengedélyt a kocsordi tanács részirül, hoty megaggyák:

[hosszú]

" John Zero: Megy a coder hazafelé...

Hazafele indultam. A zebrához értem, majd meghívtam az Is_Green függvényt, és mivel az 0-t adott vissza, várakoztam. Kis idő múlva (Delay) ismét meghívtam a függvényt, de még mindig 0 volt a visszatérő érték, így ezt a lépést ismételgettem. Egyszer csak 1 lett az eredmény, így átmehettem. Ekkor a buszmegállóba érkeztem, igaz, hogy közben még egy-kétszer meg kellett hívnom a ModifyCourse-t, mivel egy-két emberrel igencsak kollíziós pályán álltam. Hogy a BIOS-ukat cserélnék ki ezeknek! Na mindegy, szóval ekkor meghívtam a WaitForBus függvényt. 1-2 perc elteltével (GetTime) jött is egy busz, azonban a függvény 81-et adott vissza, azaz ez nem az én buszom volt. Milyen ügyes húzás volt egyesíteni a buszra várakozást, és a számának a leolvasását. Tiszta nyereség. További 3-4 perc várakozás után -- nem mintha nem tudtam volna a pontos időt eltárolni, hogy ne csak ilyen körülbelüli értékeket mondjak, de igazán sajnáltam volna ilyen csekélységekre pazarolni a memóriát -- meg is jött a busz, a függvény a nekem megfelelő értékkel tért vissza. Ezek után természetesen a GetOn_BUS függvény következett, majd a WaitForStop(MyStop), és végül a GetOff_BUS. -- Régebben megpróbáltam egy kis memóriát nyerni azzal, hogy a GetOn_BUS-t beleágyaztam a GetOff_BUS-ba. Akkor történt, hogy 4 kört mentem a busszal, ami kb. 4-5 órámat emésztette fel. És akkor határoztam el, hogy ezentúl nem fogom túloptimalizálni a dolgokat. Szóval leszálltam, aztán WalkHome... -- ez egyébként nem egy teljes értékű függvény, csak egy szubrutinocska. Végülis szeretem a függvényeket, de van ahol a szubrutinnak több a jogosultsága, például itt... Egyébként ezután hazaértem minden gond nélkül, és megpróbáltam elindítani a Windows-t. Ez ment is, csakhogy a futtatás harmadik percében (azaz pár másodperccel azután, hogy a Program Manager bejött) le is fagyott... ...és ez nagy baj volt, már csak azért is, mert közben az
összes erőforrást lefoglalta... Minden elsötétült... Felkeltem, ránéztem az órámra, hajnali 3 óra van...
Minden sötét, az ablakon át csak a hold látszik...
Szóval csak álom lett volna?

While (!IsMorning) Sleep();

"

[/hosszú]
süti beállítások módosítása